Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 30 de setembre de 2012

Un moble "nou" a casa

Bé, això de nou és un dir. Fa dies que vaig restaurar aquest armari i...per "culpa" d'ell em hagut de redistribuir tota la casa perquè és tant alt que només ens cabia al menjador. Així doncs, ara tenim un armari al menjador.


Estava en molt bon estat, de fet, l'hagués pogut posar tal qual estava, però com que no m'agraden els mobles brillant i estava tot ell envernissat...doncs el vaig rascar tot per donar-li un acabat a la cera.


No us l'he pogut ensenyar abans de restaurar-lo perquè estava tot desmuntat. 

Fins la propera

8 comentaris:

  1. És preciós, preciós! I has trobat el lloc a on lluïr-lo! Ptns!

    ResponElimina
  2. A quedat maquisim, enhorabona.
    M'agrada molt el teu blog, i em quedo per aqui.
    Una abraçada,

    ResponElimina
  3. El trobo espectacular Judit,,,i el cor hi dóna el toc final!!!

    ResponElimina
  4. Quin armari més bnic!! I per les fotos que he vist de casa teva és perfecte !!! El cor es marca de la casa? jajaja

    Enhorabona, perque la feinada que et deu haver donat, ha quedat més que perfecte.

    Ptons

    ResponElimina
  5. Quina passada d'armari, sembla fort i consistent! I quina feinada a restaurar-lo oi? Però t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  6. Oooh què xulo! M'encanten aquest tipus de moble! Felicitats guapi!
    Per cert, el cor Tilda és preciós!
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Es una preciositat, tan senyor tot ell!!!
    I què dir del cor, hi queda genial.
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  8. Això de que restauris mobles em fascina, l'armari és increïble una peça per què passi a ser llegat familiar!

    ResponElimina