Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 26 de setembre de 2012

que serà, serà.....

Vaig fer aquests Grannys Squares però encara no sé quina utilitat els hi donaré. No tinc gaires opcions ja que se'm va acabar la llana i...no n'he trobat més d'igual, així doncs, faré el què podré.



En tinc 35 de color verd i 17 de color morat.


 


Espero que aviat us pugui ensenyar que n'he fet de tots aquest grannys. Espero que la feina em deixi temps per pensar, dissenyar i fer!!!


12 comentaris:

  1. un plaid per al llitet !! per exemple... però de ben segur que ja saps qué vols fer :)

    ResponElimina
  2. Oh que bonics! La part més important ja l'has feta, tenir els quadrets i ara dependrà de tu què vols fer-ne. Un camí de taula, un bolso, un moneder, una funda per un taburet, un coixí... Amb ganes de veure què decideixes. Ptns!

    ResponElimina
  3. Quines ganes de veure que en feràs! Facis el que facis et quedarà preciós, això segur!
    Una abraçada,
    Cesca

    ResponElimina
  4. M'encanten aquests colors Judit, ja tinc ganes de veure el resultat!!!

    ResponElimina
  5. Hola Judit! He trobat fins i tot una armilla preciosa que et podries fer amb els quadrets, podria quedar molt bé fent els ajustos que calgués. T'ensenyo l'armilla que he trobat al blog d'Alma Chita http://almachita.canalblog.com/archives/2012/09/27/25195586.html Espero que t'agradi i t'inspiri! Ptns!

    ResponElimina
  6. Judit amb la feinada que t'has donat segur que en sortirà alguna cosa preciosa. Els colors són super dolços.. jo potser faria un plaid..
    Una abraçada i ja tinc ganes de veure què en faràs

    ResponElimina
  7. Facis el que facis tranquilla que et quedarà preciós, els trobo molt macos de colors, segur que junts quedarà espectacular!una abraçada

    ResponElimina
  8. Segur que serà alguna cosa molt bonica perquè els colors ja ho són !!

    ResponElimina
  9. La combinació de colors és molt maca, sigui el que sigui serà preciós!

    ResponElimina
  10. Mmmm!!!!! No se....... em sembla que sigui el que sigui sera bonic.

    Anna

    ResponElimina
  11. Ohhhh! Són molt macus! Quina feinada oi? T'han quedat molt bé, segur que ajuntats queden maquíssims!

    ResponElimina
  12. Els colors qie has fet servir són maquíssims! Ja tenim ganes de saber en què es convertirà! Tor i així, em quedo parada amb la quantitat de coses maques que feu amb ganxet...estic desitjant aprendre'n!!!
    Bon diumenge!

    ResponElimina