Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 2 de setembre de 2012

Llum, llumeta...

Tinc un munt de pots de vidre de iogurts i he decidit folrar-los de ganxet.
Seran uns farolets d'allò més bonics.



La veritat és que proporcionen una llum molt càlida i, en un ambient rústic com el meu hi queden molt bé.



 


 Apa-li fins la propera!!!!!

11 comentaris:

  1. Oooh que bonic!!
    Si que és càlid... Però sobretot... MONÍSSIM!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Aquest pots de iogurt són molt aprofitables, m'agrada molt la idea!!

    ResponElimina
  3. Nena, que bonicas que queden. M'agraden molt.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  4. Que maco! Molt ben pensat!!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Quin ressiclatge més bònic que has fet amb aquests pots de iogurt!! realment fan un llum molt bònica!! i han quedat molt cuquetons

    ResponElimina
  6. Jo fa dies que ho havia pensat però he d'agafar la mida que fan, perquè també en tinc molts!!!!
    M'encanta aquesta manera de reciclar.

    ResponElimina
  7. Hola, queden molt bé. Jo també en vaig fer un fa un temps. Et convido a visitar el meu blog, on el pots trobar: és teixinteixint.blogspot.com.
    M'he "passejat" pel teu blog, fas coses molt maques!

    ResponElimina
  8. Hola Judit! quina gran idea per aprofitar els gots de ioghurt! m'encanta! uns porta espelmes ben originals, si senyor! una abraçada!

    ResponElimina
  9. M'encantaaaaaa!!!! A reciclar s'ha dit!!! Fins aviat Judit ;)

    ResponElimina