Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 25 d’agost de 2012

Un moble amb una nova cara

Sempre recullo mobles fets caldo i vells, m'encanta com queden un cop restaurats.
Aquest me'l va donar el meu pare, prové d'una casa de poble que estan reformant.

És un moble senzill de pi, de baixa qualitat, amb línies rectes i simples...vaja com m'agraden a mi, sense gaires parafernàlies.

Ús el presento abans de rentar-li la cara. Tenia set, si, si, set capes de pintura. Sort que era esmalt que és bastant fàcil de treure i...sort que era era un moble de línies rectes....



Apa-li i ara comença la feina de decapar, i decapar, i decapar...




I...Aquí teniu el resultat. M'encanta com a quedat, tot i que les fotos no són gaire bones. No vaig pensar a tirar-li fotos abans de col·locar-lo al rebost i, al rebost hi tinc molt poca llum. De totes maneres em sembla que podreu apreciar el resultat.

Un cop tenyit amb "xylacel" de color nogal, li vaig passar una pàtina de color blanc per donar-li un to grisos.

Els laterals eren de fullola i no m'acabaven d'agradar, així doncs, vaig decidir empaperar-los amb aquest paper estil antic.


 


Ara només em toca omplir-lo!!!!

5 comentaris:

  1. Quina feinada però el resultat és fantàstic!! m'agrada molt com t'ha quedat, una passada!

    ResponElimina
  2. Què guapada, m'encantaria provar, llàstima que no tinc espai!

    ResponElimina
  3. T'ha quedat un moble molt bonic!!! Felicitats pel teu treball. A mim'han regalat un escriptori d'estudiant antic amb calaix sota la taula i seient plegable, esta pintat amb esmalt brillant de color grog i no sé com començar... De moment descansa a les golfes, esperant ser restaurat.

    ResponElimina
  4. Apaaa! Quines manetes de restauradora que tens!!!
    T'ha quedat fabulós! D'autèntic professional!
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Uaaauuu...quin canvi!!! T'ha quedat genial! Ha quedat nou no??!! I el detall del paper m'agrada molt.
    Fins aviat!

    ResponElimina