Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 18 de juliol de 2012

Una super bossa per anar a la platja

Encara que sembli mentida, tot just aquest estiu acabo de fer la meva primera bossa per anar a la piscina o a la platja. Al TM tenien aquesta roba de "topos" vermells plastificada (dic tenien perquè va volar), em va encantar i...aquí teniu el resultats.






Em volia tirar una foto amb la bossa però no tenia ningú que me la tires i...la Maria, diguem que no enfocava on tocava, jejejeje!!! bé és gegant, perquè us feu una idea fa 60cm. x 40cm., i això m'encanta perquè hi cap tot i tot i tot...

Quan torni de la platja, potser us poso una foto de la bossa al seu entorn natural!!!!

BON ESTIU!



7 comentaris:

  1. Oooh quina passada!
    Si que sembla mentida.. jijijijij!!!
    Aquesta tela de topos vermella és preciosa...jo em vaig quedar amb les ganes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ula!! que xula m'encanta!!!
    A més a més amb aquesta roba vermella i l'altre de topos ha quedat xulíssima!! A la platja la reconeixeràs de seguida!!
    Ara a lluir-la força!!!

    ResponElimina
  3. Immensa, pràctica i gens discreta, com a mi m'agraden.

    ResponElimina
  4. Quina bossa més bonica! ja cal que ens penjis una foto ben bonica amb la platja de fons!
    Ara toca disfrutar-la!
    Fins aviat!
    Cesca

    ResponElimina
  5. Quina passada! és super xulo! El bikini també és a topos?? je, je...

    ResponElimina
  6. M'encanta aquesta bossa XXL!!! I de topos!!! Que passeu unes bones vacances, ens veiem al Setembre!

    ResponElimina
  7. Ohhhh!! M'encanta!!! A més deu ser molt pràctica! A disfrutar-la!

    ResponElimina