Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 14 de juliol de 2012

Tunejant...

Hola,

Vaig comprar aquesta fruitera molt i molt barata, em va agradar la idea que fos tapada, així no hi entren mosques, ni moscardots, ni...


Però no m'agradava gens!!! i vaig decidir tunejar-la una mica. La vaig pintar amb una pintura d'espai blanc mate i les vaig enganxar un cordill passat per un botó de fusta. Ara m'encanta!!!!







6 comentaris:

  1. Realment ha quedat molt més bònica que l'original. A mi també m'agrada molt més la blanca.

    ResponElimina
  2. Ara si!!! Xulissima! El que pot arribar a fer una mica de pintura i la teva imaginació!

    ResponElimina
  3. Carai quina traça!!!!!
    T'ha quedat molt xula!!!
    Anna

    ResponElimina
  4. Doncs si, molt millor! Quines bones idees que tens!

    ResponElimina
  5. Mil vegades millor!! Mira que en vermell no l'hauria comprat en la vida, quina visió de futur!
    S.

    ResponElimina