Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 1 de juliol de 2012

On guardaré les meves coses?

Havia de fer un regal per la filla d'una meva amiga que només té un any i...la seva mare està farta de joguines, joguinetes i tratstets!!!

Per tant vaig decidir fer-li una bosseta perquè hi pugui guardar joguines, joguinetes o algun trastet!!!

Ah, per cert, a dins la bossa li vaig posar la samarreta que heu vist en el post anterior, la que diu "MARIA"



Com que la Maria feia un any vaig trobar aquestes cintes amb numeros i li vaig posar la de l'1.



Sembla que torno a treballar una mica, oi? Espero que aquest dies pugui anar fent cosetes.

Una abraçada!!!

5 comentaris:

  1. Quina roba tant xula! Jo també estic treballant més, intentant acabar moltes coses començades!!!

    ResponElimina
  2. Un complement perfecte per la samarreta i a més molt pràctic...i com us ho fu per treballar més??? Jo ara amb nens a casa gairebé no puc fer res... :(

    ResponElimina
  3. Molt maco Judit! Tant la bossa com la samarreta!! Quanta feina estàs fent :)!!!!

    ResponElimina
  4. Què xulo Judith!
    Jo amb la calor i pendent de les vacances vaig a menys! Necessito un stop, carregar energies...
    Un petonet

    ResponElimina
  5. Quina cucada de bossa, segur que la Maria i la mare, amb tot el quit han estat ben contentes!!!

    ResponElimina