Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 9 de juliol de 2012

Mocador de coll de ganxet

Després de fer rodones, rodonetes i rodonasses he acabat el mocador de coll per la meva mare.
De fet jo me'n he fet un d'igual perquè el trobo molt bonic


Hi ha persones que els fan servir com a tapetes, per tant, pot tenir doble utilitat. La meva mare em sembla que el farà servir com a mocador de coll.

10 comentaris:

  1. Judit, és UNA PASSADA. M'agrada molt, ja ho saps...avui te l' he vist!!!

    ResponElimina
  2. Molt maco Judit! Com a mocador lluirà molt! M'agraden els colors que has triat!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Increible!!! M'encanta!! Cada vegada m'agrada més el ganxet! No pot ser! No tinc temps per fer tantes i tantes coses pendents! Segur que el podràs lluir moltíssim!

    ResponElimina
  4. Qué bonic!
    Cada vegada ens agrada més a totes el ganxet!
    Cesca

    ResponElimina
  5. Molt xulo!!! m'encanta i el colors també!! estereu molt guapes les dues!!! mare i filla!!

    ResponElimina
  6. Què xulo!! A mi m'agrada com a camí de taula, quedaría moníssim!!

    ResponElimina
  7. Hola Judit,

    m'estic pensant de fer aquest foulard durant les vacances, he buscat el patró per internet, però de moment no m'en surto... que podríes dir-me d'on l'has tret?

    ResponElimina
  8. Judit! És espectacular! Mare meva quina passada!
    Enhorabona per la feinada!
    Un petonet

    ResponElimina
  9. Hola Judit!

    Si tens una estoneta passat pel meu blog.... hi ha un detallet per a tú!

    Fins aviat!
    Cesca

    ResponElimina