Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 5 de juliol de 2012

Més samarretes

Quan la Maria va veure les matrioskes de seguida va dir que volia una samarreta i....em va semblar una bona idea.

Com que jo tenia una samarreta amb un petit foradet, vaig pensar que quedaria molt bé posar-m'hi una nina russa.

Així doncs, samarreta per la filla i samarreta per la mare!!!




Apa-li fins la propera.


9 comentaris:

  1. Bona idea! I esteu guapissimes tan aconjuntades!!!
    Cristina

    ResponElimina
  2. M'encanten aquestes matriuskes!
    Esteu superguapes a les fotos.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Molt brn aprofitades les matriuskes! Porteu unes samarretes ben originals!

    ResponElimina
  4. Esteu molt guapes totes dues, realment aquestes matrushkes sín xulíssimes!!

    ResponElimina
  5. Són molt divertides les fotos, esteu molt somrients!!!
    Les matiuskes aquestes són xulissimes. A mi em tornen boja, llástima que la Marta no en té més.
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  6. No havia vist aquesta entrada! Esteu fantàstiques!

    ResponElimina