Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 3 de juliol de 2012

Matrioskas

Aquestes nines tradicionals russes les trobo molt curioses, diuen que sempre han de ser imparells i el conjunt de nines més extens que es coneix és de 75!!!!! quina feinada per endreçar-les totes.

Les tradicionals són fetes de fusta, generalment de til·ler i pintades de colors vius.



Però també hi ha il·lustradors que n'han fet la seva font d'inspiració i les han traslladat al paper, fent dibuixos tant bonics com aquests.

Il·lustració de Maya Hanisch





I evidentment també n'han fet robes estampades amb diferents estils. I aquesta és la que em vaig quedar al Tela Marinera.


  

No  me'n recordava que havia comprat aquesta roba i, l'altra dia endreçant ... voilà, em va aparèixer, quina alegria!!!!

Ja pensaré què en faig, no podré fer gaire cosa perquè només em vaig quedar una tira de matrioskas, però...alguna cosa sortirà.


3 comentaris:

  1. Nena! Quina entrada més xula!!! A veure què hi fas...jo també les tinc i em sap greu tallar-les!

    ResponElimina
  2. Jo també en vaig enamorar un dia de la tela " matriuskera" , la meva amb fons blau turquesa , i no se que fer amb ella.... si tens quelcom idea m’apunto. Un bloc de primera, felicitats ¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta entrada! Te l'has treballat! A veure quin resultat surt d'aquestes nines!!!

    ResponElimina