Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 16 de juliol de 2012

Individuals


Ja fa dies que havia fet aquests individuals i...no tenia temps per fer-hi les fotos (tot i que us vaig dir que ara en tindria més!!!).

La veritat és que a la Maria li van encantar i quan no en tenia un de brut en tenia un altre i...vaja que mai els tenia tots quatre nets.

Aprofitant l'entrada que ha publicat la Marta del TM, li he copiat les fotos i...voilá, aquí teniu els individuals, nets i recent fet!!!








5 comentaris:

  1. JA vaig fer el comentari oportú al blog del TM. Són increibles! M'agraden molt i fa molt de temps que tinc pendents fer uns individuals!!! La llista es va fent llarga i més llarga!! M'agraden molt les robes!

    ResponElimina
  2. Els he vist aquest matí al Tela i ho torno a repetir, GENIALS!!! Bon estiu Judit. Per cert, al matí me n'he oblidat...si vols que et porti un cabasset d'aquells de Mallorca m'ho dius! Jeje! En serio!

    ResponElimina
  3. Tal i com he dit en el blog del TM, quests individuals m'agraden moltíssim!! Les robes són molt maques i la combinació és genial! A disfrutar-los Judit!!

    ResponElimina
  4. Xulissims !! Quin gust amb les teles !!!

    ResponElimina
  5. Són super xulos! En serio, molt alegres i colorits.. i el detall dels bordat són molt ingeniosos.
    NYAM NYAM!! jijijijiji!!
    Un petonàs

    ResponElimina