Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 20 de juliol de 2012

Folre per un cabàs

Ja fa dies que van arribar al TM unes teles de fil amb un aire afrancesat antic i desgastat, un fil amb un caient impressionant, vaja un fil que em deia: "estic pensat per tu..."...

M'hagués agradat fer trenta mil coses amb aquest fil però...al final vaig decidir fer-me un folre per un cabàs que tinc, que no té res d'especial però em porta molts bons records. Total que vaig arribar jo tant feliç el dilluns al TM i quan li dic a la Marta que em vull fer un folre pel cabàs, pensant que seria un pim pam fora, la Marta em diu hi ha una mica de feina perquè em de treure el patró....però vaja que al final, va acabar sent un pim pam cosit una bona part a mà i a casa!!!!





Hi vaig fer una butxaca i vaig aprofitar la mateixa roba per fer una vora-viu que tapes les costures que unien les dues peces.




No em digueu que no són impressionats aquestes teles!!!!

10 comentaris:

  1. T'ha quedat molt elegant i fi, tal com son les teles... insuperable!
    Una abraçada,
    Cesca

    ResponElimina
  2. Impressionants aquestes teles! Són molt xules!
    A mi em va costar una miqueta treure el patró. Però el teu m'agrada més perquè li has posat cremallera.
    Prenc nota per altres vegades. Gràcies
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Molt maco!!! Aquestes robes són molt dolces i elegants!! A lluir cabàs ;)!

    ResponElimina
  4. Ostres, tenia un cabás a casa i el volia tunejar i no sabia com, i ara veien el teu , ho probaré de fer.Per cert molt maco.

    ResponElimina
  5. Molt bònic realment aquests robes desprenen una dolçor!! m'encanta el resultat final!! t'ha quedat un cabàs ben bònic.

    ResponElimina
  6. Això està molt ben acabat eh!
    Fins demà
    Marta

    ResponElimina
  7. Que maco t'ha quedat!!!!
    Les teles son impresionants
    Anna

    ResponElimina
  8. Impressionants les teles i encara més impressionant el resultat final!!!! PERFECTE Judit!!! Felicitats!!!!

    ResponElimina
  9. A mi no em sembla pas un pim pam, quina feinada, jo no sabria ni per on començar!!!

    ResponElimina
  10. Les robes boniquíssimes però el resultat encara més !! Enhorabona perquè t'ha quedat increïble

    ResponElimina