Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 29 de juny de 2012

Una samarreta...d'estiu

Fa pocs dies que ha arribat l'estiu i amb ell les samarretes de màniga curta i els estampats i aplicacions alegres i vistosos.

La mare de la Maria em va demanar si li podia posar el nom a una samarreta i...com que tenia uns retalls (molt petits) que em van sobrar vaig decidir utilitzar-los tots i fer una lletra de cada color.


Fins la propera.

7 comentaris:

  1. Molt xula la samarreta, i els colors alegres de les lletres. M'agrada com t'ha quedat amb els ziga-zaga.

    ResponElimina
  2. I com m'agraden aquestes robetes!!! Monissim Judit!

    ResponElimina
  3. LA meva devilitat són les aplicacions a les samarretes! T'ha quedat xulíssima!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies per la samarreta, és xulíssima i a més li queda molt bé.

    ResponElimina