Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 21 de juny de 2012

Una banderola personalitzada

La Maria encara no tenia la seva banderola, així doncs, aprofitant aquestes teles tant estiuenques n'hi vaig fer una mab el seu nom.
Ah, i amb lletra de pal perquè l'entengui i, com que cada banderola va sola pugui muntar el seu nom!!!











8 comentaris:

  1. T'ha quedat genial!!
    les banderoles són un triomf segur, i aquestes son la mar de divertides, felicitats!!

    ResponElimina
  2. Quina cucada! M'agrada molt com queda i els topos sempre són molt resultons! La MAria segur que està encantada!

    ResponElimina
  3. Moníssima aquesta banderola per la Maria!!
    Les combinacions de colors són super encertades i alegraes. M'agraden les teles que has escollit.
    Una abraçada i fins aviat

    ResponElimina
  4. Preciosa, és una cucada la Maria segur que està super contenta!!!

    ResponElimina
  5. Quina preciositat!!! Em sembla que te la copio per la meva filla... :) És una idea genial això de que vagin soles, a part de que el llacet entre les lletres m'agrada molt!!!

    ResponElimina
  6. M'encanta, jo també n'haig de fer una, encara no les he provat.
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  7. m'encanta el teu blog, es super, super divertit i pràctic. FELICITATS !!!!!!

    ResponElimina
  8. Molt xula aquesta banderola!! És molt alegre i segur que li dóna un toc a l'habitació de la Maria.
    Fins aviat!!

    ResponElimina