Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 25 de juny de 2012

Un altre coixinet protector

Us adjunto un parell de coixinets protectors (hi hauré de buscar un nom!!).
Aquest són coixinets, coixinets perquè només fan 6cm. x 6cm.



M'hauré de comprar una càmera de fotos com "Déu mana" per poder fer bones fotos!!! Amb la que tinc...vaja surten com surten

4 comentaris:

  1. M'encanta aquest teu estil rústic , es una passada...una monada de coixinet. Voto per la càmara nova, jeje! Ja pots començar a escriure la carta als Reis...els meus fills ja ho fan! ;)

    ResponElimina
  2. Molt xulo! M'encanta aquest aire rústic que té.
    Una abraçada i fins aviat!

    ResponElimina
  3. Són una cucada! Felicitats! La càmara de fotos pot ajudar, però has de tenir-hi gràcia, jo en tinc una de mitjanament bona però no ser fer-la funcionar massa bé! Però tot ajuda!

    ResponElimina
  4. Hola,

    son molt bonics.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina