Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 18 de juny de 2012

Protector cadires...


Em fa molta ràbia que quedin les parets ratllades o pelades per culpa d'apropar-hi massa les cadire. Així doncs, vaig decidir fer aquest coixinet de punt de creu amb motius de pagesia perquè lliguin amb l'entorn que han d'anar.




El coixinet fa una 13 cm. X 7cm.







Em sembla que en faré més perquè tinc unes quantes cadires assaconades a la paret i...al final em quedarà el senyal...

Fina aviat

6 comentaris:

  1. Quina bona idea!!!! Quan li expliqui a la meva mare... Des que tinc ús de raó que la recordo dient: compte amb la paret!!!!!

    ResponElimina
  2. Quina boníssima idea! A més trobo que són molt xulos! M'encanta aquest tipus de tela de sac!
    Una abraçada i fins aviat!

    ResponElimina
  3. Quina bona idea Judit! I a més a més és monissim!!! A veure si ens veiem algun dia...un petonet!

    ResponElimina
  4. Molt útil i bonic! I quina paciència, jo no tinc paciència per fer punt de creu!

    ResponElimina
  5. Molt bonic i finet!!! Ben pensat Judit!
    Fins aviat!!

    ResponElimina