Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 2 de maig de 2012

Un cistell de roba

Hola de nou, 

Segurament que moltes de vosaltres ja heu fet alguna bossa o cistell d'aquest estil. Trobo que és molt i molt fàcil de fer i el resultat és magnífic.



  


Van molt bé per guardar qualsevol cosa!!!! i, sempre fan falta recipients per guardar coses, oi?

Apa-li fins la propera!!!!

6 comentaris:

  1. Ei t'ha quedat molt bufó. Jo encara no n'he fet cap, però si dius que és tant fàcil m'hi animaré.
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Quanta raó tens!! Bosses, cistells, capses, necessers,....sempre fan falta! Sempre hi ha alguna cosa per posar-hi!! T'ha quedat molt xulo!!!

    ResponElimina
  3. Jo tampoc n'he fet cap i sempre venen bé! Apuntat a la meva llista de pendents!!!
    M'encanta!!!
    Susana

    ResponElimina
  4. Que maca i fineta que t'ha quedat Judit, m'agrada molt!!! Són genials aquestes cistelletes...per cert, he començat amb el ganxet...dilluns t'ho ensenyo!!! I també he començat a netejar l'armari!

    ResponElimina
  5. Què mono t'ha quedat!!! Jo ja tinc la roba preparada per fer-ne un també...

    ResponElimina