Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 29 de maig de 2012

La primera corona i...

Ja fa dies que vaig fer aquesta corona i...ja fa dies que la vaig regalar, però no trobava el moment de fer les fotos i publicar una entrada al blog.

És la meva primera corona i no serà la última. Vaig comprar un kit al TM que, a part de la corona, també incloïa un ninot.






5 comentaris:

  1. Aquest kit és super xulo! Jo també li vaig regalar al meu nebodet petit quan va fer 2 anyets!
    Però és de color verd!! Jijijiii!!
    T'ha quedat genial! Una abraçaa i fins aviat

    ResponElimina
  2. I tant que no serà la ultima!!!! Aquestes corones són un vici... La Maria està guapíssima!!!

    ResponElimina
  3. Jeje...segur que no serà la última!! Queden molt xules sempre! I el ninot també és ben original :)!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Quines fotos més boniques judit, m'encanta
    Marta

    ResponElimina
  5. Màquisima la corona, i la model espectacular.
    Fins aviat, un petó.

    ResponElimina