Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 12 de maig de 2012

Aquest és el resultats!!!!!

Gràcies a tots per la difusió i la participació!!!!

Els que no vareu poder venir, avui al matí encara estava en peu l'obra, per tant si us ve de gust podeu gaudir del resultat!!!!!



          


La setmana vinent us penjaré com ha anat tot el procés.

7 comentaris:

  1. Ohhhh, però que xulo!!!! Quina llàstima que no pogués venir, m'hauria agradat molt...per mi ja li podrien deixar !!!

    ResponElimina
  2. Em va agradar participar-hi!

    Avui he donat volta expressament per veure com estava, està acolorit i perfecte!
    Potser tenim sort i ni la pluja ni les "persones" ho fan malbé.

    ResponElimina
  3. Hola Lore,

    A veure si tens raó... i aquesta tempesta d'estiu ho respecte!!!!

    ResponElimina
  4. Increible el resultat!!! Queden espectaculars! Els vaig poder veure en directe el divendres i em va agradat molt la iniciativa. Felicitats!!!

    ResponElimina
  5. Ostres, que bonic!!! Ja ho podrien deixar així no??

    ResponElimina
  6. Que xulo!!!!
    Demà hi passo a veure si hi ha sort

    ResponElimina