Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 6 de març de 2012

Una petita caseta

Com que estic farta que em queden els poms de la porta marcats a la paret he fet una petita caseta per posar darrera la porta i amortiguar el cop.

           

Ara que l'ha tinc feta, veig que hagués quedat millor amb unes finestres petites davant, oi? Bé, a la propera caseta ja els hi posaré.

7 comentaris:

  1. Molt bonica, els finestres els i pot pegar amb silicona............una idea.
    Una abraçada Mercè

    ResponElimina
  2. M'encanta fins i tot sense finestres. A més és una bona idea, em sembla que també ho faré a mi també em queden marcats els poms.
    Susana

    ResponElimina
  3. Quina caseta més bufona! M'agrada molt.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Una solució bonica a un problema una mica empipador! A mi m'agrada també sense finestres, de fet en té una a la teulada no? Molt més xula aquesta caseta que aquells tipics topes que s'enganxen al terra!!!!

    ResponElimina
  5. M'agrada la idea! Molt pràctic! I sense finestres també queda la mar de bé!

    ResponElimina
  6. Hola,

    Es tingut una bona idea. Ens agrada el que fas.
    Bon cap de setmana.

    Raquel i Neus

    ResponElimina