Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 4 de març de 2012

Una funda d'ulleres

Hola,

Ja sé que fa dies i dies que no escric, però se m'ha girat feina i...he hagut de deixar una mica abandonat el patch, el ganxet...i evidentment el blog.

Avui el mati, que he tingut un momentet he decidit publicar aquesta funda per les ulleres que vaig fer fa dies al TM (Marta: gràcies per enviar-me les foto!!!!)




El patró està extret del llibre "El canto del mar" de Francesca Ogliari de Shabby Home. És molt fàcil i ràpida de fer.

Fins la propera (que espero que sigui aviat).

5 comentaris:

  1. Molt xula!! m'encanta!! m'has donat una idea per fer un regal!!

    ResponElimina
  2. T'ha quedat genial!
    M'alegro veure't per aquí.
    Prenc nota! Fins aviat

    ResponElimina
  3. Una monada de funda Judit! M'encanta! Trobem a faltar més labors teves!!!!! Fins demà !!!

    ResponElimina
  4. Et va quedar molt bé! I es veu super pràctica!

    ResponElimina