Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 26 de març de 2012

Un nou cor

Ara feia dies que no feia cors, de cap tipus...ni de roba, ni de feltres, ni...finalment no he aguantat més. He fet un cor de ganxet, tipus amigurumi.

M'he adonat que l'havia d'haver fet una mica més tupit perquè es veu tota la buata a través del teixit. Bé la propera quedarà millor.




Fins la propera.

3 comentaris:

  1. Hola Judit,
    Doncs a mi m'ha agradat molt i crec que és original!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Doncs per al meu gust t'ha quedat molt bé!
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  3. doncs mira, m'ha agradat molt pero m'agraderia mes saber com es fa!

    ResponElimina