Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 9 de març de 2012

Un cistell de ganxet

Aprofitant que haig de fer un taller de teixit a la Universitat de Vic, dins el Grau de Teràpia Ocupacional. He fet aquests cistell de ganxet i aquesta catifa.







Estan fets amb uns ganxets extragrans anomenats XL i XXL, els he comprat per internet a Crochetismos. És evident que el ganxet sobrecarrega les petites articulacions del dits i, aquest fet pot afavorir deformitats de les articulacions interfalàngiques i del polze.

Si podem treballar treballem amb ganxets més grans (tampoc cal aquest, ni ha d'altres que només tenen el mànec gruixut però la punta fina i ens permeten fer treballs més fins) alleugerirem la sobrecarregar articular i tendinosa de les petites articulacions de la mà.

Em descuidava d'ensenyar-vos la catifa. Aquí la teniu:



Apa-li ja us he fet la meva sessió "professional".

Fins la propera

9 comentaris:

  1. Com ho fas per a que el cistellet s´aguanti tan ferm?

    ResponElimina
  2. L'he almidonat amb un producte que venen al mercadona, és un almidó de nylon, però engrogueix una mica.

    L'altra opció és amb una barreja al 50% de cola blanca i aigua, però no ho he provat. Si ho proves ja em diràs com queda.

    ResponElimina
  3. Uauuuu, no havia vist mai uns ganxets tan grans...m'encanten les dues coses!!!!

    Cristina

    ResponElimina
  4. M'agrada molt com t'ha quedat!
    Jo vaig probar no fa massa de fer un cistellet, però vaig quedar esgotada!
    jajajaja

    Cesca

    ResponElimina
  5. M'encanta com t'ha quedat el cistell!!! i aquests ganxets són una passada!!

    ResponElimina
  6. uaaauuuu!!! Quina passada, són super xulos!!!! I quin ganxet més mega gran! no n'havia vist cap de semblant! Felicitats pe resultat!

    ResponElimina