Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 31 de març de 2012

Amigurumi

Tot i que encara no sé què faré amb les llanes que vaig comprar l'altre dia, he decidit provar de fer un amigurumi. Els amigurumis són ninots de peluix de però teixits, principalment amb ganxet.

Per ser el primer m'ha quedat bastant bé, tot i que hi ha una part d'entremig de les cames que li surt la buata (però si no us ho dic, ni ho veieu, jejeje)

            

Em sembla que no serà pas l'últim que faig.


6 comentaris:

  1. Carai Judit! T'ha agafat fort amb el ganxet!!! Aquest conillet és MONISSIM, M'ENCANTA!!!!!

    ResponElimina
  2. Ostres quin conillet més bonic!!!
    M'encanta!!! Un petonàs!

    ResponElimina
  3. Jo també en vulll fer un, tot i que tinc un osito per acabar...
    m'agrada molt, és un tutorial?
    Marta

    ResponElimina
  4. Donç per ser el primer, t'ha quedat excepcional!

    ResponElimina
  5. M'encanta! Ojala sapigues fer ganxet i mitja!
    Quina enveja,
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  6. T'ha quedat genial! Si aquest és el primer que fas, com seran els següents?? ;)
    El cor també és molt xulo!!

    ResponElimina