Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 21 de gener de 2012

Un conjunt de llibretes

Tenia varis arxivadors d'aquells que estan plens de fundes de plàstic, vaja d'aquells que no tenen cap tipus d'encant.

Hi guardo les patrons de patch, de ganxet, dibuixos per brodar...i, vaig pensar que farien molt més de goig amb una bona funda. Aquí els teniu:



  

  


9 comentaris:

  1. son una cucada, m'agraden molt! felicitats

    ResponElimina
  2. Nena...quina monada...m'encanta el de patrons amb aquesta etiqueta!

    ResponElimina
  3. Molt bé! I quin ordre que veig que tens! AIxò si que és professionalitat! T'han quedat molt bé.

    ResponElimina
  4. Quina monada! Ja m'agradaria ser així d'organitzada!

    ResponElimina
  5. Judit, Molt maques aquestes fundes!! Crec que a totes ens agradaria ser així d'organitzada!!
    Petons

    ResponElimina
  6. Molt bona idea, a més de boniques que t'han queda't, m'agraden molt. M'ho apunto!!!

    ResponElimina
  7. Molt bona idea, a més de boniques que t'han queda't, m'agraden molt. M'ho apunto!!!

    ResponElimina
  8. Aquestes llibretes són precioses! Les robes m'agraden molt i la veritat és que m'has donat moltes idees per coses que tinc per casa que necessiten una neteja de cara! A mé, són una molt bona idea com a regal per la meva mare i totes les meves ties que tenen milers de receptes de cuina escampades... així tindran l'excusa de tenir una bona carpeta d'anelles personalitzada per copiar-les en net i guardar-les!

    ResponElimina
  9. Bon dia,

    Ahir vaig trobar el teu blog, m'agraden molt les labors que fas. Aquestes llibretes t'han quedat xulíssimes, m'encanta el detall, "aplicacions".

    ResponElimina