Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 18 de gener de 2012

Sac de música...o....de gemecs!!!!!!

Mira, es veu que ens ha sortit una nena que li agrada la música....i, com que n'estic una mica farta de trobar instruments escampats per tota la casa, que si ara la flauta, que si ara el tambor, l'harmònica, el xilòfon, la trompeta...

He fet un sac gran gran, per poder-los guardar tots a dins.





7 comentaris:

  1. Es genial! M'encanta el sac i encara m'agrada més tenir tot organitzat. Bona idea!
    Susana

    ResponElimina
  2. Bona idea això d'organitzar-ho tot!
    M'agrada molt el sac.
    Cesca

    ResponElimina
  3. Una idea fantastica,tot al seu lloc.Molt bonica!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Monísima i pràctica !! M'agrada !!

    Un petonet !

    ResponElimina
  5. Molt bona idea!!! Ara a aconseguir que els instruments dormin al ac cada dia... Bona sort!! ;p

    ResponElimina
  6. La bossa genial!!! I tenir tots els instruments junts també! Jo també tinc tots els instruments que dius i més... i quan es posen a fer un concert... marxaria corrents de casa, je, je.!!!

    ResponElimina
  7. Tot ben endreçat, oi Judit? M'encanta l'estil rústic que li has donat al sac, xulíssim, com tot el que fas! Fins dilluns!

    ResponElimina