Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 23 de gener de 2012

Patchwork sense agulla

Per Nadal vaig fer unes boles de porexpan folrades de roba i...van quedar molt i molt maques. A veure si els hi faig unes fotos i us les ensenyo.

Però vaja, que em va entrar curiositat per el patchwork sense agulla. Buscant informació he trobat que es pot fer moltes coses, de fet, hi ha molt objectes de porexpan per folrar. Com que uns veïns em van donar molts trossos de porexpan he fet un petit quadre imant per la nevera.

M'ha quedat força bé però el porexpan ha de ser molt dens sinó es trenca molt, el que fan servir per les boles de nadal és de molt bona qualitat i no es trenca quan fem els talls amb el cuter.

Vaja paro amb el rotllo i us ensenyo com m'ha quedat el quadre-imant.









Tot i que a les fotos sembla molt gran, només fa 13cm.X 8cm.

Fins la propera

____________________________________________________

3 comentaris:

  1. Sí que sembla gran sí! Però t'ha quedat perfecte i m'agrada molt.
    Susana

    ResponElimina
  2. Moníssim!!! Jo també sento curiositat perl patchwork sense agulla... a veure si ens ensenyes les boles de Nadal!!

    ResponElimina
  3. T'han quedat xulíssims, m'agrada el diseny i les teles que has utilitzat! He trobat el teu blog a través de TM. Felicitats, pel teu treball, m'agrada el teu estil de patchwork i els teus projectes!

    ResponElimina