Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 1 de desembre de 2011

Calendari d'advent

Ufffff!!!! Acabat a temps!!!!!!

Per les que estàveu al cas que l'estava fent, aquí el teniu, acabat, penjat i estrenat!!!!

M'encanta, sempre n'havia volgut un i ara ja el tinc i...a sobre, l'he fet jo!!!!

Començarem per l'1 i continuarem per la resta...


Ara tot...




I ara unes quantes butxaques amb els seus detalls...que si algú s'anima a fer-lo va molt bé tenir una font d'inspiració...


  


  


  











  



La meva inspiració va sorgir d'aquest llibre:


Apa-li, bona nit i...bon desembre

4 comentaris:

  1. INCREIBLE!!!!!!!!! T'ha quedat maquissim! Això si, és una currada, no t'has deixat cap detall!

    un petonas!

    ResponElimina
  2. Vaig veure un dia com l'estaves fent i ja et vaig comentar que el trobava encantador!!! Moltes felicitats!!! T'ha quedat molt bé. Crec que m'animaré a fer-ne un, però potser començaré al gener i així per Nadal del 2012 el tindré acabat!!! je,je, je...

    ResponElimina
  3. M'agrada molt com t'ha quedat Judit, el trobo millor que el del llibre. Et cau la baba eh...i amb raó!!! Felicitats!!!

    ResponElimina