Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 1 de novembre de 2011

Coixins per les cadires de la cuina

Ja fa temps que els tinc fets però com que us volia ensenyar com els vaig fer, he tardat més a fer l'entrada.

L'origen d'aquests coixins és els típics eixugamans de cuina, m'encanten. Per aquest motiu vaig decidir fer un coixins per les cadires de la cuina. Vaig utilitzar dos draps per coixí.


A continuació vaig marcar un quadrat de 40cm x 40cm, és la mida que fa el seient de les meves cadires.


No vaig tallar la roba, sinó que la vaig doblegar per la línia que queda més cap dins del drap.


 







A continuació he col·locat el segon drap cavalcant-lo amb la part doblegada del primer drap (espero que les imatges us aclareixin més que les explicacions).




A continuació uneixo tot el volt amb agulles i guiant-me pel quadrat que he dibuixat a l'inici tallo la roba sobrant (No talleu per la línia del dibuix, penseu que heu de deixar un marge de costura).
   

Tallo la roba sobrant, que aprofitaré per fer les tires per lligar el coixí a la cadira.





Abans de cosir tot el volt, faig les tires. Jo les he fet de 6 cm.
















Un cop fetes les tires les col·loco dins el coixí. Espero que les imatges us ajudin.



Ara si. Cuso tot el volt del coixí i retallo les cantonades perquè no em facin un manyoc. A la següent foto es veu com s'han de col·locar les tires.






Tot i que no us ho ensenyi, jo he sobrefilat tot el volt perquè aquesta roba es desfilava molt i vaig pensar que al anar treien i posant l'espuma em quedaria sense coixí.


I finalment, aqui teniu el resultat. He fet un coixí de cada manera. Han quedat com els volia, senzills i de cuina...









Espero que us hagi servit !!!
Fins la propera.



5 comentaris:

  1. La mar de macos i pràctics Judit! La darrera vegada vaig fer-ne un bolso amb un d'ells ;)

    ResponElimina
  2. T'han quedat espectaculars, m'encanten!!
    Felicitats!!

    ResponElimina
  3. Molt ben explicat i el resultat final espectacular! Felicitats"!!!

    ResponElimina
  4. Que maco Judit!! quines mans tens...enhorabona!

    ResponElimina
  5. ei..... que ja puc escriure! M'encanten!!!!

    ResponElimina