Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 2 d’octubre de 2011

Una escala de fusta restaurada

Dit i fet,

Aquí teniu l'escala vella restaurada que us vaig comentar. He utilitzat la pàtina blanca de les decoratives que vaig fer servir pel moble dels retalls.

           



Esta plena de petits detalls que donen un toc. La veritat és que l'he col·locada a la meva habitació i hi dona un aire diferent, podríem dir una mica informal.

           

A més a més em va molt bé per deixar la roba neta, i preparada per posar-me-la matí.


2 comentaris:

  1. T'ha quedat molt be l'escala aquestes coses antigues donen un toc molt personal.Tens un blog molt bonic.
    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  2. M'encanta l'escala judit, i la idea d'utilitzar-la com a galant de nit és genial!

    ResponElimina