Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 23 d’octubre de 2011

El meu primer ninot de peluix

Finalment m'he decidit a fer el meu primer ninot de peluix, però és que quan el vaig veure no m'hi vaig poder resistir!!!!!!
És un ós dissenyat per Tone Finnanger, la mateixa dissenyadora de les Tilda. El trobareu al llibre: "Labores decorativas para la casa", de l'editorial DRAC.

Vaig aprofitar trossos de roba de lli de color cru, i aquest ha sigut el resultat.






Ha quedat força bonic, oi? El vaig fer per regalar però...no sé que faré perquè m'agrada moltíssim!!!!

7 comentaris:

  1. T'ha quedat xulíssim!!! Jo vaig fer fa temps un gosset tilda, però el cap em va quedar una mica tonto, anava d'un costat cap a l'altyre, je je je! Però a la meva filla li va ser igual, li va agradar molt!! (menys mal que els nens són molt agraïts, no?)

    ResponElimina
  2. M'encanta, jo me'l quedaria! A casa teva segur que hi quedarà molt bé...

    ResponElimina
  3. Una cucada t'ha quedat diviertidisim i molt bonic.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  4. Molt simpatic el ninotet.

    M'agrada el teu blog el veig sovint.

    Una abraçada.

    olga

    ResponElimina
  5. que monoooooooooooooooo!!! jo en vull un! jajajaja

    ResponElimina