Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 30 de setembre de 2011

Un gran descobriment

Fa dies que us vull ensenyar un descobriment que he fet i.... m'encanta!!!!

Sempre m'han agradat molt i molt els mobles tipus decapat, estil Provença, però havia fet algunes proves i ... no m'acabaven de fer el pes. Un dia, em sembla que era mirant per l'Akí, vaig trobar aquest producte:


Us ensenyo una tapa de fusta que vaig fer per un armari, de fet, s'ha convertit en el meu armariet dels retalls. Les fustes són fustes de pales molt velles. Primer les vaig netejar amb aigua i sabó i les vaig deixar assecar al sol i després hi vaig posar la pàtina blanca i...mireu el resultat, és molt rústic, com a mi m'agrada!!!!

       


       


       


Més endavant ja us ensenyaré com ha quedat una escala de fusta antiga que estic a punt a punt d'acabar.

Apa fins ara,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada