Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 26 de setembre de 2011

Un estoig especial

No sé què té aquesta roba però m'encanta!!!

Estava farta d'anar amunt i avall amb el meu estoig de llapissos de colors i.... he decidit reduir-lo a aquest estoig de patchwork. M'encanta com a quedat!!!!

   

    


Em sembla que acabaré fent un estoig igual però per guardar els ganxets i les agulles de fer mitja. Ho he trobat molt pràctic i molt fàcil de fer.

Fins la propera.

3 comentaris:

  1. Hi ha robes que t'enamoren més que d'altres i aquesta és veritat que és bonica!! T'ha quedat molt bé i es veu molt pràctic!! Una idea més a afegir a la llista de coses a fer!! Felicitats!!

    ResponElimina
  2. M'agraden les fotos. I l'estoig és clar!
    Marta

    ResponElimina
  3. Jo també tinc aquest estoig a la llarga llista de coses per fer...t'ha quedat molt maco, tens raó, aquestes robes són xulissimes! Trobo que estàs molt inspirada i productiva últimament! Segueix aixi!

    ResponElimina