Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 22 de juliol de 2011

El teatre de les titelles

Finalment he acabat de restaurar el teatre de les titelles de l'escola de la Maria. 
Us ensenyo com estava inicialment:


La fullola estava força malmesa però segurament es podia aprofitar.
Les cortines s'havien de canviar perquè estaven tacades de pintura, no tenien costures i a més a més, estaven subjectades amb un filferro que no permetia desmuntar-les per netejar-les.


Vaig fer les següents accions:

  • Vaig decapar la fusta de pi i la vaig tenyir amb "xilamon" color nogal.
  • Vaig posar massilla a totes les parts malmeses de la fullola, les vaig rascar un cop seques i vaig pintar tota la fullola amb esmalt mate a l'aigua, de color blau. 
  • Finalment vaig envernissar-lo tot amb vernís mate.
  • Vaig canviar el filferro de la cortina per un "cuc", per poder-les treure per netejar.
  • Vaig fer les cortines (amb roba de Tela Marinera).
  • Per acabar de donar-hi l'últim toc i tapar part de la fullola en més mal estat: vaig tallar un tros de fullola, la vaig pintar amb pintura de pissarra de color negre i la vaig enganxar al frontal del teatre. Així hi podran escriure el nom de l'obra de hi representin.
I aquest ha sigut el resultat. Espero que us agradi.




Apa-li que passeu un bon estiu!!!!!

2 comentaris:

  1. Apa Judit!!!! Ets una espasa!!!! M'encanta com t'ha quedat...A l'escola estaran contentissims!Et felicito!

    ResponElimina
  2. Ei Judit! Diumenge me'n vaig cap a les Illes i torno el dia 11, ens veiem el 12 al TM oi? Aquest curs m'he apuntat de 10 a 12 perquè m'anava millor. T'he de demamanar consell per un armari de fermentació que vull restaurar, és preciós i grnadiós també! Et portaré fotos...fins aviat!!!

    ResponElimina