Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 6 de juny de 2011

Unes banderoles per un gran dia!!!!

Quan temps  sense donar senyals de vida, eh!!!! No us penseu que no he treballat, no... he treballat i molt, però no sempre del què volia!!!
Hem  estat fent obres a casa i...ja sabeu com van aquestes coses, tota la casa potes enlaire i poc temps per dedicar-me a la meva afició.
De totes maneres us volia ensenyar aquestes banderoles tant boniques que vaig fer per l'aniversari de la Maria, que ja ha fet tres anys!!!!




Ara ja només em falta la corona i ja podré celebrar un gran aniversari.

1 comentari:

  1. He perdut el compte de les banderoles com aquesta que he fet, i és una labor que no m'ha cansat mai...així com altres coses només les faig un cop i prou. M'encanta com t'ha quedat, les teles són molt primaverals! Apa, a lluïr-la!

    ResponElimina