Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 6 de juny de 2011

Samarretes

Hola de nou,

Ja ho veieu, recuperant el temps perdut.

Mireu quines samarretes vaig fer pel meus nebots. No són pas les primeres que faig, un dia us ensenyaré les primeres que vaig fer per la meva filla.



    


El problema és que la meva màquina de cosir no fa el punt de festó i he hagut de resseguir les lletres amb una ziga-zaga, però al final, no han quedat pas malament, oi?

1 comentari:

  1. Xulissimes Judit! M'encanta la tipologia de la lletra que has escollit, i a les fotos no s'aprecia el zig zag però el resultat em sembla molt maco! Ja veig que em vols començar a fer la competència...jejeje!

    Cristina

    ResponElimina