Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 13 de juny de 2011

Hem acabat el bany de baix!!!!

Ha sigut molt i molt pesat, però ha valgut la pena. Llàstima que no vaig tirar ni una foto al lavabo vell!!!!
Hem aprofitat una pica de marbre antiga, només l'hem hagut de polit una mica. Després de donar-hi moltes i moltes voltes vam decidir recolzar-la sobre un moble d'obra.


          

No us perdeu el detall que ha fet en Jordi per tapar la caixa de connexions!!!  Des del meu punt de vista, li ha quedat una passada, ara em venen al cap unes quantes caixes de connexions per tapar.

    



I ara toca la part de dutxa i del vàter. 
Encara ens queda fer la instal·lació de la cortina de dutxa, però com que volem fer una mena d'invent amb uns fustes velles, tardarem una mica a instal·lar-ho. Quan estigui fet ja us penjaré les fotos de com ha quedat.

  


2 comentaris:

  1. No sé com era el lavabo d'abans però aquest m'encanta! No hi falta detall...a mi m'agrada molt l'estil rústic...us felicito! Ara, hi trobo a faltar alguna coseta de patchwork...jeje!

    ResponElimina
  2. tens raó!!! I falta el toque patchwork, jejejeje!!!

    ResponElimina