Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 28 de juny de 2011

Aquesta per la Carlota

Ja ho veieu, m'he aficionat a les samarretes i...sobretot, a aquestes d'aquest estil. Són molt ràpides de fer i el resultat és força divertit i informal.

Aquesta és per la Carlota, que no pot ser que tothom en tingui una menys la Carlota!!!! Que sinó la seva mama em renyarà, jajajaja.





Si us hi fixeu, la nina portava orelles, però al final no els hi he fet, no m'acabaven d'agradar!! Bé quan la rentin ja marxaran.

5 comentaris:

  1. Aquesta també és molt divertida! Tens raó, aquestes samarretes són "resultones", semblen ràpides de fer i queden xulíssimes. Ja m'he baixat alguns dibuixos dels àlbums...a veure si tinc temps! Per cert, també m'ha semblat entreveure una etiqueta...tota una professional!

    ResponElimina
  2. EStic "enganxada" al teu blog i al de la Cristina!!! El què estic aprenent sols de mirar-los... M'agraden molt aquestes samarretes! Molt divertides, però jo no tinc tanc clar que siguin fàcils de fer!! Intentaré copiar-les, si no et sap greu, tot i que ja veurem el resultat que jo aconsegueixo!!!

    ResponElimina
  3. Hola noies,

    Estic encantada que em copieu!!!!! En el compartir està el creixemt (encara que soni molt místic, és cert!!!)

    Espero que us quedin unes semarretes molt maques!!!

    ResponElimina
  4. Quines samarretes més xulis que fas!!! bé m'agrada molt el teu blog, ah i m'encanta com ha quedat el bany, m'encanta l'estil rústic.

    ResponElimina
  5. eiiiiii..... milions de gràcies!!!!! Ja saps que la Carlota flipa!!!!!

    ResponElimina