Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 5 d’abril de 2011

El meu primer treball de patchwork!!!

No us penseu que estava descansant, tot el contrari he estat liada fent varies coses!!!! entre elles aquest coixí tant bonic!!!

L'he fet durant les meves classes de patchwork, al Tela Marinera de Vic. Ha quedat força bé oi? Com a mínim el banc ja no serà tant fred!!!!!

  

I Finalment contempleu-lo en la seva totalitat, quina passada!!!!


M'encanta!!!

3 comentaris:

  1. És preciós Judit!!! Vas tenir una molt bona idea, hi queda molt bé i les robes són genials!

    ResponElimina
  2. UAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!M'encanta com hi queda.

    ResponElimina
  3. mmmmmm.... aquest coixí ja m'espera per passar-hi algunes tardes d'estiu assentada. Com sempre, un 10!!!!!!!!

    ResponElimina