Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 8 de març de 2011

Cors, estrelles i algun bolet de pasta de sal

Aquest cap de setmana, diumenge a la tarda, vàm decidir fer pasta de sal. La recepta és molt fàcil: barrejar dues parts de farina amb una de sal fina i una d'aigua, si queda molt enganxosa (cosa habitual), s'hi pot anar afegint més farina.

Mireu que bé s'ho va passar la meva nena, va estar una hora i mitja amassant i amassant, fent i desfent....


  

I després de fer tantes porqueries.... aquí teniu el resultat: un munt de cors, estrelles i algun bolet... I ara a pensar que en faré...


    


Un cor ja l'he enganxat a una pissarra que tinc plantada en una porta d'una de les habitacions. Com que pensen una mica l'he hagut de posar al mig de la pissarra per evitar que em quedés torta.

Demà, si surt el sol, hi tiraré una foto amb llum de dia que queda molt millor, però de moment aquí en teniu un avenç.





5 comentaris:

  1. Monisimes i sezilles de fer aquestes "galetes"!
    Per cert, si, l'aguafuerte i el salfuman és el mateix. :) Em quedo pel teu blog que es suuuuuper interessant.

    ResponElimina
  2. Són una monada! Et copiaré la idea, jo també en faré i serviran de boles de l'arbre de Nadal.

    ResponElimina
  3. Ja m'ho acabaràs d'explicar perquè segur que a les meves filles els hi encantaria fer aquestes porqueries.
    Fins demà
    Marta

    ResponElimina
  4. Ei!!! NO són galetes per menjar, jejejeje!!!! Són per decorar!!
    Marta, dilluns vinent en portaré una al tela marinera perquè les puguis veure.

    ResponElimina
  5. Hola Judit! Avui no he pogut venir perque no em trobava bé, dilluns que ve espero poder venir. Ja em passaras les quantitats per fer la pasta de sal perque segur que els hi encantaria. Ja tinc ganes de veure aquest coixi que dius que fas...

    ResponElimina