Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 28 de febrer de 2011

Una bossa amb una nova cara

He decidit provar el tema de les aplicacions de patchwork, no sé si ho he fet del tot bé però el resultat m'ha agradat força.
He utilitzat una bossa de roba de color cru 100% cotó que em van donar de propaganda, ja fa força temps!!!
La bossa era la següent:



Per fer l'aplicació he fet servir la tècnica que trobareu en el següent tutorial: http://simplypatchwork.blogspot.com

Mireu com ha quedat acabada








2 comentaris:

  1. Doncs per no haver-ho fet mai t'ha quedat preciós! Jo fa temps que dic que vull provar aquesta tècnica i encara no m'he atrevit, i això que fa més d'un any que vaig a classe!!! Felicitats, la bossa ha millorat moltissim.

    ResponElimina