Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 3 de febrer de 2011

Caixes de maduixes reciclades


Ja fa temps que vaig reciclant les caixes de fusta de les maduixes. La veritat és que són molt útils per guardar qualsevol cosa i, a més a més les podeu anar apilant per aprofitar millor l'espai.








Jo les pinto amb esmalt blanc satinat perquè va millor de netejar-les. Les lletres són calcades, em sembla que és la lletra French Script MT.

5 comentaris:

  1. eiiiii.... et copiaré les caixes, m'encanten!

    ResponElimina
  2. Vigila que no agafis un empatxament de maduixes, jajajaja!!!

    ResponElimina
  3. Hola! He trobat el teu blog a través del de la Marta, m'encanta tot el que fas! Avui, netejant el magatzem he trobat una caixa de maduixes i em sembla que te la copiaré una mica...

    ResponElimina
  4. Hola Cristina. Encantada que les copiïs. Espero que gaudeixis fent-les!!!!

    ResponElimina