Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 27 de febrer de 2011

Aguller


Finalment m'he decidit a fer un agulles amb unes trossos de teles tilda. 
Si decidiu fer-lo heu de tallar una rodona de tela del doble del diàmetre del tap, jo no ho vaig fer i em va quedar un coixinet molt petit, vaja és el coixinet petit de sobre de tot!!! 

Necessiteu:




El resultat ha sigut aquest. Hauria d'haver tensat més la cinta alhora d'enganxar-la, però vaja al proper quedarà millor.

           


Podeu trobar un tutorial a: http://www.woomanualidades.com



1 comentari:

  1. Quina idea més genial.
    No sembla pas difícil de fer.
    Felicitats t'ha quedat molt bonic
    Marta

    ResponElimina